کتاب "مدیریت حرفهای یک کسب و کار موفق" تالیف دکتر مهدی کریمی تفرشی، با تمرکز بر ضرورت تفکر استراتژیک و برنامهریزی، مدیران را به سوی مدیریت حرفهایتر رهنمون میسازد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایونا، "بعضی از شرکت ها فکر می کنند که راهبرد و برنامه ریزی یک معنا دارند. این شرکت ها هرگز فکر نمی کنند که از این دو اصطلاح در محیط سازمانی خود استفاده نمیاند. این بدان معنا نیست که این شرکت ها پیشرفتی ندارند، بلکه فقط بدین معناست که آن ها از قبل در این مورد فکر نمی کنند و به قدر کافی در این مورد بررسی نمی نمایند."
این سطور تنها یک برش از کتاب "مدیریت حرفه ای یک کسب و کار موفق" تالیف دکتر مهدی کریمی تفرشی است.
نویسنده در این کتاب با نگاهی دقیق به اهمیت تفکر استراتژیک و برنامهریزی مدون، خوانندگان را به سفری در دنیای مدیریت حرفهای دعوت میکند. اگرچه برخی سازمانها بدون تفکر ساختارمند نیز به پیشرفتهایی دست مییابند، اما این کتاب تاکید دارد که بررسی عمیق و برنامهریزی آگاهانه، مسیری هموارتر و پایدارتر به سوی موفقیت خواهد گشود.
مطالعه این کتاب به مدیران و صاحبان کسبوکارها توصیه میشود تا با دیدگاهی بازتر و رویکردی حرفهایتر، سکان هدایت سازمان خود را به دست گیرند و در مسیر پر فراز و نشیب تجارت امروز، گامهایی استوارتر بردارند.
نظر شما
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید